vokabel

Tillbaka till startsidan.

vokabel
alu, 2014-11-07 13:56:55
[Svara]
Hej!
jag undrar om någon vet varför det går inte att köra vokabel.
Jag laddade ner programmet och det går inte att öppna det. programmet inställeras bara om , när jag klickar öppna programmet, det kommer inte med någon zip fil heller med innehåll som behövs för använda vokabeln. Jag använde det gammalt versionen för mer än 5 år sedan. Nu läser jag nederlänska. Kan någon hjälpa mig?

PEK, 2014-11-07 18:16:21 [Svara]
Hej
Det var ett konstigt problem du råkat ut för. När du startar programmet via startmenyn så ska det starta igång och inte installeras om. Någon zip-fil ska inte behövas för att starta programmet. Du kan prova att starta programmet manuellt via att gå in på C:\Program Files (x86)\PEK's Productions\Vokabel 3 på datorn.

Kontakta gärna mig via e-post och skicka gärna en skärmdump på hur det ser ut när du startar programmet så ska jag titta närmare på det. Jag tänker inte ge mig förrän det här är löst. Jag har flera trick som man kan prova :-).

Alu, 2014-11-09 23:01:03 [Svara]
Hej!
problemet med vokabel är fixat, det var något konstigt med min datorn skrivaren pausades av sig själv, datorn stängdes av sig själv . Detta kunde ha orsakat att vokabel installerades om och om och om. Jag stängde av datorn och körde en genomsökning av virus med virusprogramet och efter det vokabel fungerar bra och skrivaren också. När jag har gjort mina listor på nederlänska jag kan dela med mig.
Tusen tack för svaret.

Tillbaka