tack!

Tillbaka till startsidan.

tack!
sb, 2013-09-01 01:43:41
[Svara]
ville bara säga tack för ditt program+app! sju år sen jag pluggade språk och det är fortfarande det program som lärarna rekommenderar till oss elever.

Tyvärr kan jag inte ge fem stjärnor på google play, för de vill att jag ska ha +konto och jag vägrar skaffa det. Jag har utvecklat ett irrationellt agg mot Google och deras försök till världsherravälde.

PEK, 2013-09-01 18:24:29 [Svara]
Tack så mycket för din kommentar, den värmde :-).

Jag hade ingen aning om att det fortfarande rekommenderas i skolorna. Jag har länge funderat på att göra en helt ny version (den känns lite gammal som den är nu), men har tvekat då jag inte trott att den används i någon större omfattning. Men kanske har jag fel och borde ta tag i det där istället :-).

Kritiken mot Google kan jag förstå. Det är väldigt trist att man inte kan recensera appar utan Google-pluskonto :-(.

sb, 2013-10-20 20:50:53 [Svara]
Du förtjänar allt beröm! :)

Har använt programmet ett tag nu för att se vad som kan göras bättre, men har inte hitta något. Så fort det är en funktion jag vill ha upptäcker jag att den redan finns. :)
Bara något så enkelt som att invertera markeringar (sparat mig många timmar), eller att trycka ctrl+c och ctrl+v för att flytta glosor mellan filer.

En klasskamrat misstrodde ju Vokabel och köpte ett betalprogram som såg mer flashigt ut. Han ångrar sig nu. Man kunde inte ens välja att tillåta ändringar under förhöret.

Tror Vokabel skulle användas mycket mer om folk kände till det. När en medelålders lärare med mobil från Doro är den enda som rekommenderar programmet, är det lätt hänt att man har fördomar.

Tillbaka